POMOC - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

ZAMÓWIENIA

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE PRZEZ TELEFON?

Nie, obecnie nie prowadzimy sprzedaży przez telefon.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Gdy skończysz zakupy, i dodasz wszystkie produkty do koszyka, naciśnij „Przejdź do płatności” w swoim koszyku i wypełnij swoje dane.

CZY MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO NA STRONIE?

Nie jest to wymagane. Jednak założenie konta umożliwia śledzenie aktualnego zamówienia, i pozwala na sprawdzenie historii zamówień.

JAKIE SĄ SPOSOBY PŁATNOŚCI?

Akceptujemy płatność za pomocą większości kart kredytowych i debetowych.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ LUB ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, gdy tylko zamówienie zostanie złożone, w naszym magazynie natychmiast dochodzi do realizacji zamówienia, dlatego nie możemy zmienić lub anulować zamówienia.

JAK ZNALEŹĆ PRODUKT?

Jeśli znasz nazwę produktu lub kolekcji, po prostu wpisz ją w pasku wyszukiwania.

Wszystkie nasze produkty zostały podzielone na kategorie, aby pomóc klientom znaleźć to, czego szukają.

DLACZEGO MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ANULOWANE?

Jeśli status zamówienia został ustawiony na anulowany, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, który wyśle Państwu maila z wyjaśnieniami.

JAKI JEST OKRES GWARANCJI?

Oferujemy 1 rok gwarancji na wszystkie produkty zakupione na stronie Trespass.pl.

KUPIŁEM PRODUKT OD POŚREDNIKA I CHCIAŁBYM ZGŁOSIĆ PROBLEM?

Prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta sklepu, w którym dokonano zakupu.

ROZMIARY

SKĄD MAM WIEDZIEĆ, JAKI ROZMIAR KUPIĆ?

Prosimy o sprawdzenie naszej tabeli rozmiarów.

Nasza tabela podaje rozmiary w przybliżeniu. Różne produkty mają różny design, wzór i dopasowanie. Jeśli potrzebujesz dokładnych rozmiarów, prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta.

REKLAMACJE

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Mamy nadzieję, że są Państwo w 100% zadowoleni z produktu i świadczonej usługi. Jeśli jednak mają Państwo uwagi lub dostrzegają coś, co moglibyśmy poprawić, chcielibyśmy poznać Waszą opinię. Zadowolenie klientów to nasz priorytet, więc prosimy o pomoc w staniu się jeszcze lepszymi.

Proces Reklamacji

Jeśli chciałbyś złożyć reklamację dotyczącą konkretnego sklepu, prosimy najpierw o kontakt z managerem sklepu. Następnie, jeśli to nie rozwiązało problemu, prosimy o informację używając jednego ze sposobów podanych poniżej: Prosimy wysłać maila na: Skontaktuj się z nami tutaj

Na ten adres mogą Państwo kierować uwagi dotyczące zakupów internetowych i w sklepie stacjonarnym. Nasz dział obsługi klienta dąży do odpowiedzenia na wiadomości w ciągu 48 godzin. Prosimy pisać na adres naszego biura głównego: OCENY PRODUKTÓW JAK MOGĘ NAPISAĆ OPINIĘ O PRODUKCIE? Jeśli chciałbyś napisać opinię o produkcie, prosimy zlokalizować go na stronie i naciśnij przycisk „Napisz opinię” na dole strony. DLACZEGO MOJA OPINIA NIE ZOSTAŁA OPUBLIKOWANA? Może być kilka powodów takiej sytuacji:
  • Potrzebujemy 72 godziny na sprawdzenie i umieszczenie opinii na stronie, więc Twoja recenzja może wciąż oczekiwać na zatwierdzenie.
  • Twoja recenzja mogła zostać odrzucona przez moderatorów. Jeśli tak się stanie, otrzymasz wiadomość e-mail.

NEWSLETTER

JAK SUBSKRYBOWAĆ TYGODNIOWY NEWSLETTER?

To bardzo proste! Aby otrzymywać nasz newsletter, prosimy podać swój adres e-mail w odpowiednim oknie, dostępnym na każdej stronie.

JAK ZAKOŃCZYĆ SUBSKRYPCJĘ MAILI REKLAMOWYCH?

Nie wysyłamy wielu e-maili reklamowych, ale jeśli już to robimy, zazwyczaj zawierają one oferty specjalne i rabaty niedostępne w innym miejscu.

Radzimy wypróbować naszą ofertę zanim zrezygnujesz. Jeśli jednak otrzymywane maile nie spełniają oczekiwań, możesz z łatwością zakończyć subskrypcję wybierając opcję na końcu każdego maila lub zaloguj się na swoje konto Trespass i odznacz okienko „Subskrybuj newsletter”.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

CZY MOGĘ OBSERWOWAĆ WAS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

Możesz śledzić nas wybierając poniższy link i klikając „obserwuj”:

Facebook

Twitter

Twitter (Customer Service)

Instagram

Pinterest