Pomoc - Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nie, obecnie nie prowadzimy sprzedaży przez telefon. Jednak z powodu próśb naszych klientów, pracujemy nad uruchomieniem takiej możliwości.

Jak złożyć zamówienie?

Gdy skończysz zakupy, i dodasz wszystkie produkty do koszyka, naciśnij „Przejdź do płatności” w swoim koszyku i wypełnij swoje dane.

Czy muszę założyć konto na stronie?

Nie jest to wymagane. Jednak założenie konta umożliwia śledzenie aktualnego zamówienia, i pozwala na sprawdzenie historii zamówień.

Jakie są sposoby płatności?

Akceptujemy płatność za pomocą większości kart kredytowych i debetowych.

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Nie, gdy tylko zamówienie zostanie złożone, w naszym magazynie natychmiast dochodzi do realizacji zamówienia, dlatego nie możemy zmienić lub anulować zamówienia.

Oferujemy zwrot kosztów za niechciane produkty. Prosimy o sprawdzenie szczegółów na stronie Zwroty.

Jak znaleźć produkt?

Jeśli znasz nazwę produktu lub kolekcji, po prostu wpisz ją w pasku wyszukiwania.

Wszystkie nasze produkty zostały podzielone na kategorie, aby pomóc klientom znaleźć to, czego szukają.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Jeśli status zamówienia został ustawiony na anulowany, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, który wyśle Państwu maila z wyjaśnieniami.

Jaki jest okres gwarancji?

Oferujemy 1 rok gwarancji na wszystkie produkty zakupione na stronie Trespass.pl.

Kupiłem produkt od pośrednika i chciałbym zgłosić problem?

Prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta sklepu, w którym dokonano zakupu.

Rozmiary

Skąd mam wiedzieć, jaki rozmiar kupić?

Prosimy o sprawdzenie naszej tabeli rozmiarów.

Nasza tabela podaje rozmiary w przybliżeniu. Różne produkty mają różny design, wzór i dopasowanie. Jeśli potrzebujesz dokładnych rozmiarów, prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta.

Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

Mamy nadzieję, że są Państwo w 100% zadowoleni z produktu i świadczonej usługi. Jeśli jednak mają Państwo uwagi lub dostrzegają coś, co moglibyśmy poprawić, chcielibyśmy poznać Waszą opinię. Zadowolenie klientów to nasz priorytet, więc prosimy o pomoc w staniu się jeszcze lepszymi.

Proces Reklamacji

Jeśli chciałbyś złożyć reklamację dotyczącą konkretnego sklepu, prosimy najpierw o kontakt z managerem sklepu. Następnie, jeśli to nie rozwiązało problemu, prosimy o informację używając jednego ze sposobów podanych poniżej:

Prosimy wysłać maila na: pomoc@trespass.pl

Na ten adres mogą Państwo kierować uwagi dotyczące zakupów internetowych i w sklepie stacjonarnym. Nasz dział obsługi klienta dąży do odpowiedzenia na wiadomości w ciągu 48 godzin.

Prosimy pisać na adres naszego biura głównego:

Customer Service Department
Trespass
Vermont House
149 Vermont Street
Kinning Park
Glasgow
G41 1LU
UNITED KINGDOM

Czasami, dobrze jest użyć starej, dobrej kartki papieru. Na nasz adres pocztowy mogą Państwo kierować reklamacje dotyczące zakupów w sklepie stacjonarnym i internetowym.

Oceny produktów

Jak mogę napisać opinię o produkcie?

Jeśli chciałbyś napisać opinię o produkcie, prosimy zlokalizować go na stronie i naciśnij przycisk „Napisz opinię” na dole strony.

Dlaczego moja opinia nie została opublikowana?

Może być kilka powodów takiej sytuacji:

  • Potrzebujemy 72 godziny na sprawdzenie i umieszczenie opinii na stronie, więc Twoja recenzja może wciąż oczekiwać na zatwierdzenie.
  • Twoja recenzja mogła zostać odrzucona przez moderatorów. Jeśli tak się stanie, otrzymasz wiadomość e-mail.

Newsletter

Jak subskrybować tygodniowy newsletter?

To bardzo proste! Aby otrzymywać nasz newsletter, prosimy podać swój adres e-mail w odpowiednim oknie, dostępnym na każdej stronie.

Jak zakończyć subskrypcję maili reklamowych?

Nie wysyłamy wielu e-maili reklamowych, ale jeśli już to robimy, zazwyczaj zawierają one oferty specjalne i rabaty niedostępne w innym miejscu.

Radzimy wypróbować naszą ofertę zanim zrezygnujesz. Jeśli jednak otrzymywane maile nie spełniają oczekiwań, możesz z łatwością zakończyć subskrypcję wybierając opcję na końcu każdego maila lub zaloguj się na swoje konto Trespass i odznacz okienko „Subskrybuj newsletter”.

Media społecznościowe

Czy mogę obserwować Was w mediach społecznościowych?

Możesz śledzić nas wybierając poniższy link i klikając „obserwuj”:

Facebook
Twitter
Twitter (Customer Service)
Instagram
Pinterest
Google+

Jak najlepiej skontaktować się z Wami za pośrednictwem mediów społecznościowych?

Prosimy wysłać wiadomość a nasz serwis obsługi klienta odpowie w ciągu 48 godzin.

Organizacje charytatywne i sponsoring

Jak złożyć prośbę o wsparcie mojej organizacji charytatywnej?

Jakiekolwiek prośby w tej sprawie prosimy kierować do naszego serwisu obsługi klienta za pośrednictwem adresu e-mail pomoc@trespass.pl.

Jak złożyć prośbę o sponsoring?

Jakiekolwiek prośby w tej sprawie prosimy kierować do naszego serwisu obsługi klienta za pośrednictwem adresu e-mail pomoc@trespass.pl.