Zgodnie z polityką dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytac o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Nie, obecnie nie prowadzimy sprzedaży przez telefon.
Gdy skończysz zakupy, i dodasz wszystkie produkty do koszyka, naciśnij „Przejdź do płatności” w swoim koszyku i wypełnij swoje dane.
Nie jest to wymagane. Jednak założenie konta umożliwia śledzenie aktualnego zamówienia, i pozwala na sprawdzenie historii zamówień.
Akceptujemy płatność za pomocą większości kart kredytowych i debetowych.
Nie, gdy tylko zamówienie zostanie złożone, w naszym magazynie natychmiast dochodzi do realizacji zamówienia, dlatego nie możemy zmienić lub anulować zamówienia.
Jeśli znasz nazwę produktu lub kolekcji, po prostu wpisz ją w pasku wyszukiwania.
Wszystkie nasze produkty zostały podzielone na kategorie, aby pomóc klientom znaleźć to, czego szukają.
Jeśli status zamówienia został ustawiony na anulowany, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, który wyśle Państwu maila z wyjaśnieniami.
Oferujemy 1 rok gwarancji na wszystkie produkty zakupione na stronie Trespass.pl.
Prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta sklepu, w którym dokonano zakupu.
Prosimy o sprawdzenie naszej tabeli rozmiarów.
Nasza tabela podaje rozmiary w przybliżeniu. Różne produkty mają różny design, wzór i dopasowanie. Jeśli potrzebujesz dokładnych rozmiarów, prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta.
Mamy nadzieję, że są Państwo w 100% zadowoleni z produktu i świadczonej usługi. Jeśli jednak mają Państwo uwagi lub dostrzegają coś, co moglibyśmy poprawić, chcielibyśmy poznać Waszą opinię. Zadowolenie klientów to nasz priorytet, więc prosimy o pomoc w staniu się jeszcze lepszymi.
Jeśli chciałbyś złożyć reklamację dotyczącą konkretnego sklepu, prosimy najpierw o kontakt z managerem sklepu. Następnie, jeśli to nie rozwiązało problemu, prosimy o informację używając jednego ze sposobów podanych poniżej: Prosimy wysłać maila na: Skontaktuj się z nami tutaj
Na ten adres mogą Państwo kierować uwagi dotyczące zakupów internetowych i w sklepie stacjonarnym. Nasz dział obsługi klienta dąży do odpowiedzenia na wiadomości w ciągu 48 godzin. Prosimy pisać na adres naszego biura głównego: OCENY PRODUKTÓW JAK MOGĘ NAPISAĆ OPINIĘ O PRODUKCIE? Jeśli chciałbyś napisać opinię o produkcie, prosimy zlokalizować go na stronie i naciśnij przycisk „Napisz opinię” na dole strony. DLACZEGO MOJA OPINIA NIE ZOSTAŁA OPUBLIKOWANA? Może być kilka powodów takiej sytuacji:To bardzo proste! Aby otrzymywać nasz newsletter, prosimy podać swój adres e-mail w odpowiednim oknie, dostępnym na każdej stronie.
Nie wysyłamy wielu e-maili reklamowych, ale jeśli już to robimy, zazwyczaj zawierają one oferty specjalne i rabaty niedostępne w innym miejscu.
Radzimy wypróbować naszą ofertę zanim zrezygnujesz. Jeśli jednak otrzymywane maile nie spełniają oczekiwań, możesz z łatwością zakończyć subskrypcję wybierając opcję na końcu każdego maila lub zaloguj się na swoje konto Trespass i odznacz okienko „Subskrybuj newsletter”.
Możesz śledzić nas wybierając poniższy link i klikając „obserwuj”: