Zwroty

Zwrotu produktu można dokonać w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mailowym pomoc@trespass.pl.

Procedura rozpatrywania zwrotu

Zwroty rozpatrywane są w przeciągu 4 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki do siedziby firmy w Glasgow.

W momencie otrzymania przez nas towaru, otrzymają Państwo wiadomość email na adres podany przez Państwa podczas rejestracji konta Trespass. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w przeciągu 10 dni od momentu rozpatrzenia zwrotu. Prosimy pamiętać, że czas oczekiwania na zwrot środków na konto bankowe lub kartę kredytową zależy od wewnętrznych uregulowań Państwa banku.

Zwrot środków dokonywany jest zawsze na tą samą formę płatności, której użyto podczas zamówienia. Nie oferujemy wymiany produktów, ponieważ czas trwania tego procesu jest zbyt długi. W związku z tym, w trosce o dobro klienta, prosimy o zwrot niechcianego produktu i złożenie nowego zamówienia.

Problem z produktem (nieprawidłowy, uszkodzony produkt)

Jeśli otrzymali Państwo nieprawidłowy produkt prosimy o jak najszybszy kontakt z pomoc@trespass.pl Rozwiążemy problem tak szybko, jak to jest możliwe.

Jeśli otrzymany towar był uszkodzony prosimy o udokumentowanie uszkodzenia (jeśli to możliwe - zrobienie zdjęcia uszkodzonego produktu) i skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta na pod adres e-mailowym pomoc@trespass.pl.

Prosimy wziąć pod uwagę, iż zasady zwrotu zależą od rodzaju produktu. Szczegóły dotyczące zwrotu danego produktu zawarte są w opisie produktu na stronie internetowej. Dla przykładu, bielizna termoaktywna klasyfikowana jest jako produkt bieliźniany i z tego powodu nie podlega zwrotowi ( wyjątkiem jest przypadek otrzymania uszkodzonego produktu - uszkodzenia fabrycznego). Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym Regulaminem Zwrotu Produktu i Anulowania Zamówienia.

Prawo do anulowania zamówienia

Zgodnie z Dyrektywa Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony konsumentów w przypadku umów zawieranych na odległość, klienci z EU maja 14 dni (od dnia otrzymania produktu) na anulowanie zamówienia (z wyłącznością niestandardowych zamówień). Żądanie anulowania zamówienia musi być dokonane na piśmie i zaadresowane do naszego działu obsługi klienta wraz z numerem zamówienia. Żądanie to może być wysłane drogą elektroniczną na adres pomoc@trespass.pl lub pocztą (adres poniżej). Po otrzymaniu Państwa żądania, koszty zakupionego produktu zostaną zwrócone na konto bankowe lub konto karty kredytowej, a w Państwa obowiązku jest zwrócenie produktu do siedziby firmy w Glasgow. Jeśli towar ten nie zostanie zwrócony, firma Trespass poczyni stosowne kroki z w celu odzyskania towaru.

Jak dokonać zwrotu

  1. Należy wypełnić dokument zwrotu dołączony do przesyłki. Prosimy pamiętać o umieszczeniu numeru zamówienia na formularzu.
  2. Prosimy o zapakowanie towaru, w miarę możliwości, w oryginalne opakowanie i odesłanie go do naszego oddziału w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu.
  3. Towar jest zwracany na Państwa koszt. Jeśli produkt jest uszkodzony albo nieprawidłowy, koszty przesyłki zwrotnej będą pokryte przez firmę Trespass. Radzimy przesłać towar jako przesyłkę rejestrowaną, gdyż umożliwia to sprawdzanie aktualnego statusu przesyłki.

Zwroty powinny być wysyłane na adres:

Trespass - Returns
Vermont House
149 Vermont Street
Kinning Park
Glasgow
G41 1LU
UNITED KINGDOM