DOSTAWA

NIE OTRZYMAŁEM CAŁEGO ZAMÓWIENIA

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymałeś pełnego zamówienia, sprawdź identyfikator śledzenia podany na stronie internetowej DHL, aby upewnić się, gdzie tymczasowo znajduje się paczka. Ewentualnie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@trespass.co.uk, a my z przyjemnością Ci pomożemy.

Z JAKICH KURIERÓW MOGĘ SKORZYSTAC?

W przypadku dostaw na terenie Polski korzystamy z usług firmy kurierskiej DHL.

JAK DZIAŁA STANDARDOWA USŁUGA DOSTAWY?

Staramy się, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone w ciągu 3 - 4 dni roboczych* od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Nasze koszty dostawy w przypadku dostawy standardowej wynoszą:

  • Klienci płacą 12,99 zł za wysyłkę, jeśli zamówienie nie przekracza kwoty 260 zł
  • Darmowa wysyłka powyżej 260 zł

Wyślemy e-mailem z linkiem do śledzenia przesyłki, gdy Twoja paczka zostanie wysłana z naszego magazynu. Możesz również śledzić swoje zamówienie, logując się na „Moje konto” i przeglądając swoje ostatnie zamówienie. Po prostu kliknij „Śledź to zamówienie”, a zostaniesz przekierowany na stronę przewoźnika.

Uwaga: przy odbiorze może być wymagany podpis.

*Staramy się dotrzymać tych terminów dostaw, ale w okresach dużego ruchu (w tym wyprzedaży, Czarnego Piątku, Świąt Bożego Narodzenia itp.) dostawa może potrwać nieco dłużej. Podczas okresów złej pogody warunki mogą oznaczać, że te usługi dostawy nie są dostępne lub że czas składania zamówień wymaga zmiany i/lub wydłużenia czasu dostawy. Jednak zawsze będziemy ciężko pracować, aby ograniczyć te tymczasowe zmiany do minimum. Firma Trespass nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki zagubione lub skradzione w wyniku określonych instrukcji dotyczących dostawy pozostawionych przewoźnikowi.

CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI MOJE ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO JESZCZE DOSTARCZONE?

Szacowana data dostawy zostanie podana w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Poczekaj do tej daty na dostarczenie zamówienia.

Będziesz także mógł śledzić swoje zamówienie, jeśli zostało wysłane za pomocą usługi śledzenia. Aby to sprawdzić, wystarczy zalogować się na „Moje konto” i wyświetlić swoje zamówienie. Jeśli status pokazuje „Śledź to zamówienie”, po prostu kliknij link, a będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę. Jeśli buty mają status „Wysłane”, Twoje zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem lokalnej usługi pocztowej i nie można go śledzić.

Twój link śledzący będzie mógł dostarczać aktualnych informacji o statusie Twojego zamówienia.

Jeśli przewidywana data dostawy minęła, a zamówienie nie dotarło, kliknij tutaj, abyśmy mogli Ci pomóc.

CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ DOSTAWĘ MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Tak, jeśli Twoje zamówienie zostało skonfigurowane za pośrednictwem usługi śledzenia, będziesz mógł zobaczyć jego status. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie wysyłki z informacjami o śledzeniu. Jeśli masz problemy ze znalezieniem informacji o śledzeniu, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta.

CO SIĘ STANIE, JEŚLI MNIE NIE BĘDZIE, KIEDY PRZYJDZIE MOJE ZAMÓWIENIE?

Jeśli nie będzie Cię w domu w momencie nadejścia zamówienia, nie musisz się martwić, ponieważ nasi przewoźnicy zwykle starają się dostarczyć Twoje produkty więcej niż raz. Ewentualnie kurier zostawi kartkę potwierdzającą, że zostawił ją u sąsiada, przechował w bezpiecznym miejscu, kiedy będzie próbował ponownie dostarczyć Twoje zamówienie lub poinformuje Cię o sposobie jej odbioru.

Prosimy o zorganizowanie kogoś, kto będzie obecny, gdy paczka nadejdzie, ponieważ możemy potrzebować podpisu w celu potwierdzenia odbioru.

SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA TUTAJ